برنامه نویسی IOS چیست؟

آی او اس یا همان سیستم عامل دستگاه‌های آیفون، در بین جوان‌ترها طرفداران زیادی دارد، به همین خاطر برنامه نویسی  ios نیز از بازار خوبی نزد کاربران آن، که جوانان هستند، برخوردار است.

برنامه نویسی ios در تبریز

زبان برنامه نویسی برای ios چیست؟

سوئیفت (swift) زبان کد نویسی برای سیستم عامل ios است. سوئیفت تنها زبانی است که برای برنامه نویسی این سیستم عامل از آن استفاده می‌شود که خود کمپانی اپل آن را ارائه داده است.

ویژگی های سوئیفت عبارت اند از:

  1. OPEN SOURCE بودن
  2. قابل تطبیق با تمام سیستم عامل ها
  3. قابل استفاده روی لینوکس
  4. یادگیری بسیار آسان
  5. کوتاه و کم حجم بودن کدها
  6. یکی از مدرن ترین و قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی

 

به چه ابزارهایی برای برنامه نویسی ios نیاز است؟

برای برنامه نویسی ios به پیش نیاز خاصی نیاز ندارید، زیرا برای یادگیری آن، آشنایی با زبان سوئیفت و محیطی که در آن برنامه نویسی می‌کنید، کافی است.

محیط قابل استفاده برای برنامه نویسی ios چیست؟

ایکس کود محیطی است که برای کد نویسی به زبان سوئیفت از آن استفاده می‌شود. این محیط توسعه یکپارچه که اولین بار در سال ۲۰۰۳ انتشار یافت، برای توسعه نرم افزارهای WatchOS, MacOS و TvOS نیز علاوه بر گوشی‌های تلفن همراه از آن استفاده می‌شود؛ در حقیقت به طور کلی محیطی اختصاصی برای توسعه نرم افزارهای اپل است. این محیط تنها بر روی مک قابل نصب می‌باشد، اما می‌توان از آن برای ویندوز شبیه سازی کرد.

تولید اپلیکیشن آی او اس در تبریز

منبع: سایت iranelearn

طراحی و تولید اپلیکیشن آی او اس خود را با بهترین کیفیت به ما بسپارید…

طراحی و تولید اپلیکیشن های آی او اس مستلزم نیروی فنی و برنامه نویس آی او اس می باشد که شرکت ریزکاران با داشتن افراد توانمند در این زمینه آماده ی همکاری با کلیه ی شرکت ها و مؤسسات تجاری و غیر تجاری داخلی و خارجی  می باشد.

متخصصان ما برای  ساخت اپلیکیشن آی او اس در ابتدای امر که موضوع مربوط به طراحلی اپلیکیشن موبایل مشخص شد اقدام به مشخص نمودن صفحات مورد نیاز و دسترسی هایی که کاربر در طول کار با اپلیکیشن به آنها نیاز پیدا می کند می نماید.

از جمله این دسترسی ها می توان به صفحه ثبت نام در اپلیکیشن موبایل جهت عضویت و استفاده از امکانات، صفحه ورود به حساب کاربری در اپلیکیشن آی او اس جهت وارد شدن به حساب کاربری خود، صفحه فراموشی رمز عبور جهت دسترسی کاربر به رمز عبوری که قبلا در اپلیکیشن موبایل خود وارد نموده است، صفحه نمایش پروفایل کاربر که پس از ورود به اپلیکیشن اندروید در آنجا تنظیمات شخصی خود را مشاهده می کند، صفحه ویرایش پروفایل که برای تغییر مشخصات کاربر پس از ورود به اپلیکیشن موبایل مورد استفاده قرار می گیرد و سایر صفحاتی که در اپلیکیشن اندروید کاربر به آن نیاز پیدا می کند.

 

برای ارتباط با متخصصان ما جهت طراحی و تولید نرم افزار های آی او اس در تبریز با شماره (6 خط) 04133362988 تماس بگیرید و یا درخواست خود را اینجا ثبت کنید.